Maj er international IBD-måned
Maj er international IBD-måned, hvor der sættes fokus på tarmen i hele Verden – og dette er en oplagt mulighed for at bryde tabuet og skabe forbindelse til andre.
Kom forbi til Åbent Hus, hvor du kan:
- Møde andre, der forstår og genkender - både patienter og pårørende
- Dele dine erfaringer – eller bare lytte
- Sige dèt højt, som kan være svært at tale om.
Her er ingen forventninger og ingen krav. Du bestemmer tempoet og graden af deltagelse. Nogle har meget på hjerte, andre kommer bare for at være med og lytte – begge dele er helt okay.
Kender du andre med tarm-udfordringer, gælder invitationen også dem – måske din kollega, en nabo eller et familiemedlem.
Kom forbi. Du behøver ikke forklare alt – Vi forstår mere, end du tror.
Hilsen Tarmforeningen – Lokalafdeling Nordsjælland
Ann, Anne, Maibritt, Jesper, Allan og Anette
Har du spørgsmål, så kontakt os på nordsjaelland@tarmforeningen.dk eller Anette på tlf. 42 42 05 64
Information om arrangementet
Dato og tid Tirsdag d. 19. maj 2026 kl. 15:00 til 19:00
Tilmeldingsfrist Tirsdag d. 19. maj 2026 kl. 19:00
Sted
Frivillighuset Frederikssund
Lundevej 7
3600 Frederikssund
Arrangør
Tarmforeningen Nordsjælland
Tlf. +45 42420564
allan@tarmforeningen.dk
Vi har nemt lavet denne side i NemTilmeld
Når vi bruger NemTilmeld til vores arrangementer, er det lige så nemt som at cykle ned ad bakke i medvind.
Og så er det GDPR-sikkert, for ingen techgiganter får kløerne i dine deltageres persondata som en anden Bond-skurk. De forbliver sikkert opbevaret i Danmark.
Du snyder dig selv, hvis du ikke selv prøver NemTilmeld til dit næste arrangement for 0 kr.
PS: Du ser denne reklame, fordi Tarmforeningen Nordsjælland bruger en sponsoreret konto hos NemTilmeld.
Indlæser